Category Archives: Urdu

پی ٹی آئی رہنما کا کرپشن پر سزائے موت کے بل کے حوالے سے دلچسپ تبصرہ

اگر یہ بل پاس ہو گیا تو پھر پھر پیپلز پارٹی اور مسلم لیگ ن کے تو سارے لوگوں کو سزائے موت ہو جائے گی اور قومی اسمبلی میں دو جماعتیں خالی ہو جائیں گی۔ صداقت علی عباسی اسلام آباد (اُردوپوائنٹ اخبارتازہ ترین۔28 نومبر 2018ء) ملک میں کرپشن کرنے والے افراد کو سزائے موت دینے کا مجوزہ… Read More »

توند سے نجات میں مددگار بہترین ورزشیں

اگر جسمانی وزن میں کمی کے لیے توند سب سے بڑی رکاوٹ ہے تو آپ اکیلے نہیں بلکہ ہزاروں، لاکھوں افراد کو اس کا سامنا ہوتا ہے۔ ویسے تو اگر جادوئی چھڑی ہو اور اس کی ایک جنبش سے پیٹ سے لٹکی یہ چربی غائب ہوجائے تو سننے میں اچھا لگے مگر ایک چیز بالکل… Read More »

صحت سے جڑی 13 ایسی مثالیں جو صرف وہم ہیں

ہم میں سے اکثر لوگ روزمرہ کے کاموں حتیٰ کہ کھانے پینے ، چلنے پھرنے غرض کہ ہر کام کسی نہ کسی وہم کے تحت کرتے ہیں۔یہ کھاو ، یہ نہ کھاو۔ یہ کرو، وہ نہ کرو۔ ہم کہیں گے کہ سب کچھ کریں بس وہم نہ کریں، مندرجہ ذیل میں ایسی ہی کچھ باتیں… Read More »

دوران حمل چائے یا کافی پینا بچے کی نشوونما کے لیے نقصان دہ

دوران حمل چائے یا کافی پینے کی عادت رکھنے والی خواتین کے ہاں جسمانی طور پر کمزور بچوں کی پیدائش کا خطرہ بڑھتا ہے۔ یہ بات آئرلینڈ میں ہونے والی ایک طبی تحقیق میں سامنے آئی۔ ڈبلن کالج یونیورسٹی کی تحقیق میں بتایا گیا کہ محض 3 کپ چائے یا 2 کپ کافی روزانہ پینا… Read More »

وزن کم کرنے کی کوشش کریں، لیکن ذرا دھیان ادھر بھی

آپ کا شمار اگر ان لوگوں میں ہوتا ہے جو اپنے زائد وزن سے پریشان ہیں اور وزن کم کرنے کی کوششوں میں مصروف ہیں تو آپ یہ بھی جانتے ہوں گے ایسے زیادہ تر لوگ شکایت کرتے ہیں کہ تمام کوششوں کو باوجود ان کا وزن کم ہونے کو نام نہیں لے رہا۔ ایسے… Read More »

چین ،ْشاپنگ کیلئے پیسے بچانے کی غرض سے مسلسل نوڈلز کھانے والی طالبہ ہسپتال پہنچ گئی ،ْ سارے پیسے علاج پر لگ گئے

بیجنگ (اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین۔ 22 نومبر2018ء) چینی طالبہ شاپنگ کیلئے پیسے بچانے پر بیمارہو کرہسپتال پہنچ گئی ۔آڈیٹی سینٹرل کی رپورٹ کے مطابق چین میں ہانگ جیا نامی ایک طالبہ نے 3 ہفتے تک لگاتار صرف نوڈلز کھائے تاکہ وہ ’فرائیڈے سیل‘ سے شاپنگ کرنے کیلئے پیسے جمع کرسکیں۔ انہوں نے 15 اکتوبر سے 3 ہفتے تک نوڈلز کھا کر… Read More »

یہ ایمپریس مارکیٹ ہے یا رام دین پانڈے کی قبر؟

گزشتہ روز ہمارے ایک دوست نے فون کیا اور کہا کہ، ’آپ مختلف جامعات میں اردو پڑھاتے ہیں، میں ایمپریس مارکیٹ کے حوالے سے مختلف ٹی وی چینلز پر رپورٹیں دیکھ رہا تھا۔ بیشتر پر ہانپتے کانپتے رپورٹر جوشیلی آواز میں کہہ رہے تھے کہ ایمپریس مارکیٹ کے اطراف میں ناجائز تجاوزات کا خاتمہ کردیا… Read More »